söndag 22 maj 2011

idag börjar jag min resa hem


Nu är det dags att åka hem. 11 veckor har kommit till sitt slut och herregud vilken känslosam dag det var igår. Då gjorde jag min sista insats som volontär. Men jag är så tacksam för att jag fått möjligheten att åka till Indien och volontär arbeta. Tänk vad mycket jag har sett och hur mycket jag har lärt mig.

Jag har gråtit, skrattat, reflekterat, svettats, saknat och njutit.

Jag har även mött många fina människor, här är några bilder:

Fest hemma hos några volontärer. 


Lianna och jag under Holi firandet


På väg till Prem Dan


Brighid och jag


5 generationer i Darjeeling


Andrea och Lianna


Jag och Pilar


Jag och ägaren av Galaxy, hotelet jag bodde på.


Jag och Miriam


Underbara vänner!


Sunshine


Lunch med tjejerna


Jag och Letisia


Volontärarbeta


Jag,  Mary och Andrea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar