torsdag 28 april 2011

bilder på mitt rum

Glömde bort att jag inte visat bilder på mitt nya hotellrum som jag bott i sedan några veckor tillbaka. Det är mycket fräschare och jag trivs superbra här. Har även satt upp bilder och kort på väggen för att det ska bli mer mysigt.

Har även fått en till fläkt installerad i mitt rum, som blåser in luft utifrån. Men smart som jag är så skulle jag känna hur starkt, hur mycket luft som blåser in. Jag ställde mig på en pall och råkade sätta handen för nära den andra fläkten, den som sitter i taket. Aj Aj Aj vad ont det gjorde! Lillfingret fick en ordentlig smäll... trodde först att det var brutet, men tror bara att det har fått en ordentlig smäll. Om inte svullnaden går ner om några dagar måste jag nog åka och röntga. Vill kunna röra fingret även i framtiden ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar